Carolina Herrera 212 VIP TECТЕР NEW жіночий 60 мл
- Немає в наявності
- Код: 9973-01
79 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 1000 грн
- +380 (93) 967-34-40VIBER

Carolina Herrera New York — модний дім, який з'явився в 1980 році. Жаклін Кенеді одягалася в цьому модному будинку, що дало змогу розширити колекцію та випустити лінійку парфумів. Перші композиції з'явилися в 1987 році та набули масштабного успіху.
CH Carolina Herrera — оновлений 2003 року, але марку продає іспанська компанія Pluig, яка спеціалізується тільки на парфумерії та косметиці.
Опис
Парфумерна вода, випущена під маркою Carolina Herrera, втілює в собі абсолютну розкіш, респектабельний статус, досвідченість і чуттєвість одночасно. Заворожливий віск композиції підійде жінкам, які обожнюють бути в центрі уваги. Такі дами вважають, що високе громадське положення необхідно підкреслювати. Персоні VIP мають відкриватися найкращі будинки та заклади міста, а навколишні з захопленням обертаються услід.
Композиція 212 VIP з'явилася 2010 року завдяки творцеві Alberto Morillas. За задумом парфумера композиція має передати ритми великого міста. У сучасному мегаполісі багато людей, які вічно поспішають кудись. Міський рух не висихає. Кожен може почуватися маленькою піщинкою або дорогоцінною перлиною, все залежить від зовнішнього простору та внутрішнього миропоймання.
Контрасти та несумісні акценти є істинним відбиттям сучасного життя. Концептуальна ідея, до речі, відбивається навіть у назві парфумів, адже 212 — це телефонний код міста Нью-Йорка.
Іспанська Puig сприяє розробленню флаконів для парфумів, які відразу ж привернули увагу цільової аудиторії. Стильне паковання гідно оцінили молоді люди. Оформлення виконання у формі капсул. Жіноче видання відрізняється від чоловічого колірним поєднанням.
Для чоловіків передбачений чорний металік, а жінкам годиться перламутр. Кришечки у видань спеціально виготовлені в різних кольорах. Дизайн являє собою стилістику Квентина Джонса, що також передає унікальну енергійність і динамічність міста. Коктейль привертає увагу, інтригує, спокушає, але одночасно додає елегантності.
Характеристика
Композиція належить до групи квітково орієнтальних ароматівв. Піраміда складається з:
- Верхня частина: кубічний ром, соковита маракуя.
- Середня частина: букет із гарденії та східного мускусу.
- База: боби тонка та цукрова ваніль.
Відповідна аудиторія парфумів динамічні дами віком 19-35 років. Стилистика одягу власниць ароматна авангардно-гладмурна. Запах надає власниці впевненості. Неповторне поєднання здається одночасно екзотичним і чуттєвим. Парфуми дають змогу почуватися на вершині успіху, автоматично роблять персон найголовнішою на дружній вечірці або пафосному заході.
Продукт підходить для вечірнього застосування в прохолодну погоду. Найкращими порами року для аромату вважаються осінь і зима. У літню пору запах здасться різким, важким, навіть занадто нудотним. Найкращий спосіб носіння — на тілі та одязі, на волоссі аромат розкривається інакше.
Основні | |
---|---|
Виробник | Carolina Herrera |
Рік випуску | 2010 |
Країна виробник | Об'єднані Арабські Емірати |
Користувацькі характеристики | |
Категорія | Тестери NEW 60 мл |
Кінцева нота | Боби тонка, Ваніль |
Мoдель | 212 VIP |
Найменування | Тестер |
Початкова нота | Маракуя, Ром |
Нота серця | Гарденія, Мускус |
Об`єм | 60 мл |
Стать | Жіночий |
Тип аромату | Східні, Гурманські |
Флакон | Стекло |
- Ціна: 79 ₴