Поширені питання
Умови розгляду претензій у разі браку, бою або недостачі
Переконливе прохання, перевіряти ваші посилки безпосередньо у відділенні Нової пошти! Якщо ви виявили брак, бій товару або недостачу, зверніться до працівника Нової пошти для складання акта прийому-передачі товару. На підставі цього документа у вас є можливість вимагати розгляд компенсації від перевізника (Нова пошта) або відправника.
Просимо звернути увагу, що за замовчуванням накладна в посилку не вкладається! Якщо Ви хочете отримати накладну в друкованому вигляді, вкажіть це в коментарях до замовлення в момент оформлення або озвучте це прохання менеджеру при підтвердженні замовлення. Також завжди є можливість отримати накладну в електронному вигляді на Viber.
Якщо ви покинули поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає вашим очікуванням і умови угоди вважаються виконаними. У цьому випадку претензії прийматися і розглядатися не будуть! З повагою, ваш Cosmetics-city
Є послуга самовивозу?
Наш досвід роботи показав, що клієнтові зручніше забирати товар зі складу служби доставки, так як ви можете прийти у зручний для вас час, оглянути і забрати свій товар. Тому послуги самовивозу у нас немає!
Коли буде відправлено замовлення?
Ми здійснюємо відправки замовлень щодня з понеділка по п ятницю. Після внесення оплати замовлення передається на склад. Збір замовлення на складі виконується в порядку черги. Підготовка замовлення може зайняти 3-4 робочих дні. Відразу після відправлення посилки клієнт отримує повідомлення від Нової Пошти номер ттн.
Способи оплати?
- Оплата 100% суми на розрахунковий рахунок Приват Банка
Що робити якщо Ви виявили брак?
Повернення можливе протягом 14 днів після одержання (для товарів неналежної якості)!
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю!
Уважно огляньте товар під час отримання замовлення. Якщо Ви виявили брак або пошкодження в отриманому товар, ми обов'язково змінимо його на належний товар або повернемо гроші. Для цього Вам потрібно повідомити одразу ж про брак товару нашим менеджерам (надіслати відео, фотографію бракованого товару нам на e-mail або в viber).
У Вас є 7 днів з моменту відправлення замовлення для того, щоб повідомити нам і відправити товар. І далі протягом 7 днів ми розглядаємо і вирішуємо Ваше запитання.
Товар буде прийнято тільки за умови:
- збереження оригінальної упаковки (коробка + плівка)
- товар саме той, який був проданий нашим магазином
- товар не має слідів використання.
Умови повернення декоративної косметики, яка продається упаковками, палітрами обговорюються з менеджером.
Увага!
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливий!
Після відправки товару ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте номер декларації менеджеру на пошту або Viber!
Обмін товару або повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад!
Просимо Вас звернути увагу на те, що згідно Закону України про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (додаток №3 — перелік товарів), парфюмерно-косметичні товари належної якості входять у перелік непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню або обміну.
Який товар підлягає обміну/поверненню ?
Повернення та обмін товарів належної якості: Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню: парфумерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; гребінці, гребені та щітки масажні. При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте придбання у присутності співробітника Нової Пошти. Претензії приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті. Товар неналежної якості – товар, що містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті (обсяг, призначення, номер кольору тощо). Просимо звернути увагу, що відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора.Сума мінімального замовлення?
Сума мінімального замовлення 1000 грн.Працює магазин за системою дропшиппинг?
У вас є можливість оформити відправку замовлення на клієнта. Для цього сума мінімального замовлення повинна складати 1000 грн. Умови покупки всіх товарів (набір, палітра) зберігаються.
При оформленні замовлення на клієнта, вкажіть ваш контактний номер телефону. Менеджер зв'яжеться з вами для узгодження оплати та відправки замовлення.
Як працює інтернет магазин Cosmetics-city?
Ми приймаємо замовлення 5 днів в тиждень ( субота; неділя - вихідний). Після обробки замовлення, менеджер надішле Вам реквізити і суму оплати звичайної смс або через Viber. Після оплати замовлення або внесення передоплати сформовані товарні накладні передаються на склади, а ті в свою чергу запаковують товар і кур'єр здійснює відправлення. Кожен товар ретельно перевіряється і упаковується.
Так як наш магазин є ОПТОВИМ - товар дуже швидко розбирають, іноді трапляється, що позиції з Вашого замовлення можуть закінчуватися в процесі збирання! Менеджер Вас про це обов'язково повідомить та запропонує заміну. Сподіваємось на Ваше розуміння, дякуємо!Як здійснюється доставка? Скільки буде коштувати доставка замовлення?
Доставка товару по Україні здійснюється транспортною компанією:
✔ Нова пошта
Ознайомитися з тарифами, подивитися найближче відділення, прорахувати вартість доставки, а так само з інших питань перейдіть за посиланням компанії https://novaposhta.ua/
ПРОСИМО ВРАХОВУВАТИ!!!
ЯКЩО В ЗАМОВЛЕННІ ВИ ВКАЗУЄТЕ ДОСТАВКУ НА ПОЧТОМАТ-ЯКЩО НА МОМЕНТ ВІДПРАВЛЕННЯ ВІН БУДЕ ЗАЙНЯТИЙ,ДОСТАВКА БУДЕ ЗДІЙСНЕНА НА НАЙБЛИЖЧЕ ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ.